..AKAN KU..

Thursday, December 11, 2008



Akan ku tunggu bila tiba saat itu.
Akan ku buktikan ku kan brjaya.
Akan ku buktikan bhw aku bkn insan yg lemah.
Akan ku buktikan juga bhw aku x sekerdil itu.
Akan ku selami hidup ini w/pun penuh pancaroba.
Akan ku mampu miliki selagi mendpt keizinan dr kekuasaan-Nya.
Akan ku mengerti apa2 bicara drpd kalian w/pun berunsur ilmu, pujian, nasihat mahupun cela, marah, dendam n sbginya.
Akan ku tinggalkan dunia ini dgn keimanan.
Akan ku tinggalkan janji yg hanya manis di mulut tanpa melakukannya.
Akan ku benci pada yg hipokrit, sombong, talam 2 muka, n sbginya.
Akan ku bilang tidak pada yg jahat lg setan.
Akan ku mecintai n dicintai.
Akan ku berikan yg terbaik sbg diriku, hamba Allah, anak, isteri, ibu, nenek n strusnya.

8 comments:

♥Fariza♥ said...

Bilang saja..
;p

pu3 zyranee said...

woowwiee..dek, tulisan anda sangat cantek *merujuk dekat tag di bawah* nak blaja tulis cantek cam tuh bleh???

♥Fariza♥ said...

to pu3 zyranee..
hahahahaha..
ngarut je cntik..
x cntik lgsg..
tlisan u t lg cntik puye..
sure..

~tHe tRU cOloRs oF 'atiQahadnAn'~ said...

ape tU yayang heheh

♥Fariza♥ said...

hahahahahahah
naughty!!!!

faizedz said...

Akan ku tunggu bila tiba saat itu.
Akan ku buktikan ku kan brjaya.
Akan ku buktikan bhw aku bkn insan yg lemah.
Akan ku buktikan juga bhw aku x sekerdil itu.
Akan ku selami hidup ini w/pun penuh pancaroba.
Akan ku mampu miliki selagi mendpt keizinan dr kekuasaan-Nya.
Akan ku mengerti apa2 bicara drpd kalian w/pun berunsur ilmu, pujian, nasihat mahupun cela, marah, dendam n sbginya.
Akan ku tinggalkan dunia ini dgn keimanan.
Akan ku tinggalkan janji yg hanya manis di mulut tanpa melakukannya.
Akan ku benci pada yg hipokrit, sombong, talam 2 muka, n sbginya.
Akan ku bilang tidak pada yg jahat lg setan.
Akan ku mecintai n dicintai.
Akan ku berikan yg terbaik sbg diriku, hamba Allah, anak, isteri, ibu, nenek n strusnya.

tu maksudnye kaaannnn

faizedz said...

yang kamu tulis kat post niii... tu la mksud tulisan yg cantek tu kaannn.... kan,kan,,,

ngeee...gurau2 jer

♥Fariza♥ said...

hah?

hahahahahahaha

naughty sgt!!!

ndkakkk

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS