AWARD FROM SIS SASHA

Saturday, February 28, 2009

THANKS SIS SASHA
LOVE IT


*
*
*
Pemberianku Untukmu

Tanda Ingatan #1

Khas ditujukan kepada teman2 blogger yang sentiasa dekat di hati. Mereka ini sering bertanya-tanya khabar, teman-berteman, berkomen-komenan, saling nasihat menasihati, memberi kata2 semangat. berkongsi tips & nasihat & menceriakan/menghiburkan hari2ku...








Tanda ingatan #2
Ini ditujukan hanya untuk fabulous ladies I know:




(HAPPY)

BLOG YG MENGHINA NEGARA KITA

NEWS

KUALA LUMPUR: Berebut seorang gadis dipercayai menjadi punca sekumpulan 24 remaja membelasah seorang pelajar tingkatan empat sehingga koma berhampiran sebuah sekolah menengah di Cheras.

Mangsa, Mohd Azlin Mohamad, 16, cedera teruk di belakang kepala apabila lima lelaki daripada kumpulan itu disyaki memukulnya dengan besi, topi keledar dan pengunci motosikal selain menendang tanpa belas kasihan.

Kumpulan lelaki itu, termasuk beberapa pelajar sekolah itu melarikan diri meninggalkan mangsa berlumuran darah di tempat kejadian.

Dalam kejadian jam 9.30 malam Jumaat lalu, Azlin bersama beberapa rakannya menunggu di depan sekolah berkenaan untuk menyelesaikan masalah dengan seorang remaja lelaki yang dikatakan keluar bersama teman wanitanya.

Bagaimanapun, mangsa dan rakannya terkejut apabila mereka didatangi sekumpulan lelaki bermotosikal.

Mangsa lalu dibelasah menggunakan besi, topi keledar dan pengunci motosikal.

Rakan mangsa berusia 18 tahun yang enggan dikenali berkata, kejadian terlalu pantas menyebabkan mereka tidak dapat lari.

“Remaja lelaki terbabit yang kononnya mahu berbincang dengan baik, sebaliknya membawa ramai rakannya untuk membelasah Azlin.

“Kumpulan lelaki berkenaan tiba-tiba menyerang kami tanpa ada perbincangan seperti dirancang sebelum ini.

“Saya tak sempat berbuat apa-apa untuk menghalang serangan mereka. Saya bagaimanapun dapat menyelamatkan Azlin daripada dibelasah lebih teruk,” katanya.

Dia turut dibelasah hingga terpaksa menerima tiga jahitan di kepala.

Menurutnya, mangsa ditinggalkan dalam keadaan tidak sedarkan diri dan berlumuran darah.

Azlin dibawa ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM).

Serangan itu menyebabkan dia koma selepas pembedahan dilakukan.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Cheras, Superintendan Abd Rahim Hamzah Othman, ketika dihubungi berkata polis sudah mengenal pasti dua individu daripada kumpulan lelaki itu berdasarkan soal siasat dijalankan.

“Polis sedang memburu mereka yang sedang bersembunyi,” katanya yang turut menyebut sudah mengambil keterangan saksi kejadian.

Menurutnya, siasatan awal mendapati punca kejadian disebabkan perebutan seorang remaja perempuan antara mangsa dan seorang suspek.

Kes itu disiasat mengikut Seksyen 326 Kanun Keseksaan.


***************************

Ku difahamkan BUKAN MEREBUT SEORANG GADIS.

Nk hangatkan cerita je.

HOT NEWS lah tu.

hahahahaha

Sedekahkan Allahyarham, Mohd Hadzrin, al-Fatihah.

BLOG YG MENGHINA NEGARA KITA

Thursday, February 19, 2009

Sungguh tak bersyukur negara itu.
Sudahlah x sedar diri.
Ada ke patut kutuk negara kita.
Mari kita
FLAG beramai2.

http://id-top.blogspot.com/

OH ! SWEETIE

NON HALAL FOOD

Monday, February 9, 2009

I got this information from others blogs.
Click the url below..

http://isuhangat.blogspot.com/search/label/non%20halal

http://isuhangat.blogspot.com/search/label/non%20halal?updated-max=2007-07-03T21%3A38%3A00%2B08%3A00&max-results=20

http://isuhagat1.blogspot.com/2008/12/status-halal-kopitiam.html

WHY?????????

Sunday, February 8, 2009



Aku kerja untuk diri aku dan cari pengalaman.
Salah ke kalau aku kerja yang tidak ada kena mengena dengan bidang yang aku ceburi.
Rezeki aku, aku terima je dulu.
Buruk sangat ke di mata manusia yang aku kenal?
Aku x kutuk pun kalau korang kerja apa.
Hak korang tp kwan2ku..
Entahlah..
Aku cari kerja yang halal.
Aku pun memang x mahu paham dengan perangai stgh kawan2 aku yg mmg x betul.
Keluarga aku pun x ada nak kata itu dan ini perihal kerjaku.

Ayat kawan2ku mmg memerli aku.
-Ko bleh ke wat keje tu?
-Ko reti ke kira2?
-Ko ni ada Dip, x sangka keje cmtu.

Kalau aku kata kau, kau, dan kau bodoh, tau pula marah.
Malas aku mahu melayan, diam saja.
Mahu berjaya kena mula dr bawah, bknnya terus pndai.
Lgpun mrk akn latih kita.

Bosan gila berkawan dgn org2 mcm itu.
Pergilah dr sini.
Korang bukan tentukan hidup aku.
Aku tertekan dgn manusia mcm itu.
Lantaklah apa yg korang mahu katakan.
Hampeh!!!!!!!

MyEm0.Com

UNDERSTANDING

MY FRIENDS

Tuesday, February 3, 2009

Kawanku,
sgt rindukan kalian.
Kenangan kita berlima (5) akan menjadi ingatan walaupun hanya seketika.
Terima kasih di atas ilmu yang telah diberikan.
Ia menjadi petunjuk kepada jalan yang benar.
I'm so appreciate it.





*Aku sgt tua drpd mrk.
*Aku kakak ar. hahaha




*Tempat duduk di atas hanya untuk budak2,
tetapi 4 org ini tidak hiraukan. hahahaha
*Bantai je lah.
*Manager itu tidak tahu lagipun. hehehe




* Kak Sham tiada dalam gambar itu.
*Sad.



JUZ 2 HAVE FUN

Monday, February 2, 2009


Tag From Sis Sasha

The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 5 people."


1) Next year I'm (2009)


2) I really want to go to...






3) My favourite places






4) My favourite things..



5) My Fav Drinks



6) My fav foods



7) My fav colors



8) I live in



9) I was born in


10) A nickname i had
-

11) My College Major


12) My Bad Habit
-

13) My Hobby





14) I Wish




Sesiapa mahu tag, tag sahajalah.
lalalala
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS