Konspirasi Dunia Codex Alimentarius

Wednesday, September 16, 2009



Kali ini post saya berkaitan dengan Codex Alimentarius. Mungkin sudah ada antara pembaca yang sudah sedia maklum tentang Codex Alimentarius ini dan mungkin juga masih ada yang belum tahu. Di sini saya akan terangkan serba sedikit tentang Codex Alimentarius ini. Mungkin saya akan detailkan lagi di post selanjutnya. Jika mahu lebih lanjut tentang Codex Alimentarius ini sila alert dengan post-post terbaru di blog ini.

Okay, mula-mula kita mesti tahu apa asas Codex Alimentarius. Codex Alimentarius adalah bahasa latin yang bermaksud Kod Makanan. Ia ditubuhkan pada 1963 oleh Food And Agriculture Organisation of United Nation (FAO) dan World Health Organisation (WHO) bertujuan untuk menetapkan standard, nasihat dan segala yang yang berkaitan dengan makanan, pengeluaran makanan dan keselamatan makanan.

Jika kita lihat misi dan peranan Codex Alimentarius adalah untuk kebaikan manusia sejagat kerana ditubuhkan oleh dua badan besar dunia, iaitu WHO dan FAO tetapi hakikatnya sebaliknya. Projek mega mereka ini adalah untuk mengurangkan populasi penduduk dunia sebanyak 93%. Ini salah satu pelan Dajal Al-Masih melalui badan-badan berpengaruh dunia ciptaannya. Anda boleh merujuk blueprint Illuminati unutk maklumat lanjut tentang population reduction. Klik Sini!

Virus H1N1 juga adalah salah satu pelan mereka untuk population reduction ini. Untuk maklumat lanjut anda boleh rujuk, Sini. Anda boleh baca sendiri tentang vaksin dan virus yang dicipta sendiri oleh mereka untuk tujuan jahat mereka. Saya mendapat maklumatbahawa sedikit masa lagi mereka akan menyebarkan satu virus yang jauh lebih berbahaya dan bakal membunuh jutaan penduduk dunia. Tetapi saya masih sedang meneliti tentang maklumat virus ini. Mungkin apabila masanya sudah tiba saya akan tulis artikel tentang virus itu. Virus tersebut adalah Australia Antigen.


<< Klik untuk seterusnya >>

No comments:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS