Cerita Tentang Komen

Friday, November 20, 2009

Cerita Tentang Komen

MyEm0.Com

Semua orang mempunyai komen masing-masing.
Jadi biarlah...
Bagi sesiapa yang terasa komen aku itu....
Oh ya...
Aku tahu kau semua lebih baik...

MyEm0.Com

Macam kau punya blog sendiri juga, kau punya suka kan mahu tulis apa-apa kan?
Kalau tak mahu dan tak suka baca, jangan baca.
Susah ke weh??????

Terima kasih kerana sudi balas komen yang kau rasa tercabar...
Pendapat berbeza...
Kau berfikir tentang itu dan aku berfikir tentang ini...

SAMA KE MAKSUD YANG AKU DAN KAU FIKIRKAN??

MyEm0.Com

Tak mengapalah...
Lumrah manusia...
Tak semua putih dan tak semua hitam...

Manusia....
Benda kecil pun sangat kecoh...



5 comments:

♥ Xett Hereen ♥ said...

ayamak!

knp neh,,

biorla org itu yuki kuh sayam,,

dia ta bg yuki duet banjer pom,,

abaikan orang itu,,

buang masa,,


ekekekeek!!



**yuki, i loooiiiikkkkkeeee alvin n d chipmunk itu**

♥Ms Yuki♥ said...

hi xett hereen..

terima kasih krn sudi melawat..

owh. itu manusia..

ntahlah.. xtau nk ckp camna dh..

mmg pun abaikan..

buat sakit otak je kan..

u suka ea...

amiklah !!!!

(*.*)

name saye puteri. said...

uiks!! nape ni yukiyuki..ecece..tetibe tuka jadik yukiyuki...haha!! nway, akak suke sume post yuki walopon kekadang akak tade komen pape.ahaha!! tapi setiap update akak tak penah miss bace taww.hihi.

♥Ms Yuki♥ said...

kakak ku...

sy x kisah org bc or tak bc..
komen or tak komen..

kak pu3 x salah apa2..
cuma sy komen di blog article bla bla..
blogger tu plak kecoh..
hahahahahaha

mcmlah komen tu kena denda kan...
huhuhuhuhu

♥Ms Yuki♥ said...

kakak ku...

sy x kisah org bc or tak bc..
komen or tak komen..

kak pu3 x salah apa2..
cuma sy komen di blog article bla bla..
blogger tu plak kecoh..
hahahahahaha

mcmlah komen tu kena denda kan...
huhuhuhuhu

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS