Tag Top Blogger 2010

Thursday, July 8, 2010



1. Apaka nama blog kamu dan mengapa letak nama itu?
♥✿♥ Fariza ♥✿♥
Itu kan nama saya, takkan nak letak nama Siti Nurhaliza kot.
hahahahaha

2. Apa nama 'url blog' dan dari mana datangnya idea itu?
http://ohmyfariza.blogspot.com
Idea itu datang melalui otak lalu aku membuka blog ini.


3. Apa 'method' dalam penulisan Gadis Kecoh?
Sebentar lagi aku 'search google' boleh? Sekarang malas. Banyak kerja. Itupun kalau aku ingat. hahahaha

4. Pernah rasa nak hapuskan blog? Sebab musababnya?
Entah. Ada juga nak musnahkan blog.

5. Pernah ahli keluarga anda baca blog nie?
Entah. Kalau ada mereka baca, bacalah. Kalau tiada, tiadalah.


6. Apa perasaan anda apabila ada orang mengatakan blog anda buruk sedangkan ada orang lain cakap blog anda cantik?
Maaf, aku tidak masuk campur. Hal mereka. Banyak lagi aku mahu fikir.


7. Bila blog anda diberanakkan?
Beranak ke? Ayat tak boleh belah. 

Pada Mei 2008

8. Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog?
Aku.

9. Apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah hihihi...

Biar. Glamour weyh.
10. Sila nyatakan hobi kamu apabila mula2 masuk 'web page'? page mane yg mula2 anda pergi?
Mestilah blog aku.

10. 5 orang yang bakal di tag.
Aku malas nak tag sesiapa pun. Setengah ada yang malas. Jadi tiada paksaan.

No comments:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS