Aku Terima Nikahnya

Thursday, January 6, 2011


Assalamualaikum.
Selamat Pagi.

Saya mahu bercerita sedikit mengenai buku di atas.
''AKU TERIMA NIKAHNYA''.

Ia edisi khas 3 dalam 1 ya.
*Aku Terima Nikahnya
*Bercinta Sampai Ke Syurga
*Murabbi Cinta

Alhamdulillah, saya telah habis membacanya. Buku ini tebal. hu3. Sangat suka !!!!
Buku ini sesuai dibaca oleh semua. Bukan bersoalkan cinta ya.
Boleh juga dibuat untuk hadiah kepada seseorang dan dijadikan hantaran.
Tidak rugi membelinya (murah tau jika mahu dibandingkan beli 1 per 1)

Barangkali, banyak juga kesilapan yang dilakukan oleh manusia di atas bumi ini.
Apabila sudah membaca buku ini, kesilapan boleh diperbetulkan pada masa hadapan.
Nilai-nilai yang ditunjukkan begitu berkesan sekali.
Tidak lupa juga diselitkan beberapa nasihat, beberapa hadis dan sebagainya.
Tahniah kepada penulis.

Selamat membaca.

4 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

nak kena beli buku nih

✿(^^,)✿

Fariza said...

mmg kena beli.
ilmu yg sgt berguna.

beautybimbo said...

first time nampak kat popular..memang rasa nak rembat buat hantaran..

Fariza said...

hehehehe.
gtu ea. cpt2 rembat.
lg berbaloi jika popular buat sales tau :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS