Apam Blossom @ Polka Dot

Wednesday, January 26, 2011

Assalamualaikum :)

Mari kita tengok Apam Blossom tapi saya mahu juga panggil ia Apam Polka Dot. Sangat Comel kan. Benar-benar buat saya jatuh cinta. hahahaha. 50 biji RM 18.00 sahaja. Rasa sayang mahu makan.
Lihat di blog Fiza On-9 Booth lagi. Banyak kuih-muih.

http://1.bp.blogspot.com/_2I9nvZhXGmI/TSGbcaMctWI/AAAAAAAAG6Q/e-f4R17oiEc/s1600/apam.jpg

 Apam Polka Dot
 Kredit : Fiza On-9 Booth


Mak Long saya ada buat Apam Warna-Warni. Sedap tau, hari itu dia bawa ke rumah !!!
Sedap dan sangat comel. Gambar di bawah di ambil dari Facebook sepupu saya.
Hari itu warna lain lah. Lagi cantik ^.^ Budak-budak suka. Boleh dijadikan sebagai doorgift.



Apam Warna-warni
 Kredit : Liesa

Lagi satu adalah Pop Cake. Saya memang suka. Bermacam-macam corak boleh dibuat. Kreatif kan :) Sebiji boleh masuk sekali ngap !! muahahahahaha. Doorgift pun lagi ok.

http://3.bp.blogspot.com/_2I9nvZhXGmI/TFULmlChFfI/AAAAAAAAFq0/hxRXiZg_Dgw/s1600/pop+cake-myra.jpg

Pop Cake
  Kredit : Fiza On-9 Booth

Selepas itu, Fancy Cookies pula. Lagilah tak boleh tahan !!!! Bermacam-macam corak lagi cantik.
Pandai-pandailah korang survey. hahahaha :p

http://4.bp.blogspot.com/_uwgTKkwPsVo/TS-3at6saqI/AAAAAAAABE8/qC9RDiFXjZU/s1600/P1000682.JPG

Fancy Cookies
Kredit : Hand Decorated Fancy Cookies

4 comments:

Are-Gya said...

yummm yummm..yunk..blh wat give khwen ni

Fariza said...

perghhh.
meleleh ni.
hahahahaha

btl2. bleh kan. sgt comel gitu !!!

cik bihah said...

hai2.. comelnye cam teringin nak gak.. ;))

Fariza said...

hi cik bihah

belilah. pasti anda suka. he3

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS