Hari Khamis

Thursday, June 9, 2011

Assalamualaikum.


* Adakala janggal mahu panggil si dia 'TUNANG'. Lama-kelamaan, sudah biasa. *.* Normallah tu kan.

* Banyak benda mahu dibuat untuk persiapan perkahwinan.

* Tinggal Tok Kadi, OP dan VP, doorgift sahaja yang belum booked. Lagi apa entah. hu3

* Fariza tak senarai lagi apa-apa di blog. Sebab Fariza bayak tulis dalam buku perancangan tunang dan kahwin. Buku itu pun mahu habis. Rajin sangat mencatat. ha3

* Baru sahaja kerja, jadi buat biasa-biasa sahajalah. ha3.

* Hidup ini perlu sabar dengan diri sendiri dan juga manusia lain. T_T

* Hari itu menangis, bayi kucing mati T_T. Sedih tau. Nasib baik mak kucing tak mati.
* Tunang pergi tanya pasal bayi kucing itu. Apa lagi, dengan tak malu, menangis depan dia. (Sapa suruh tanya, kan tak pasal-pasal menangis)

* Kelakar melihat gelagat manusia. ha3. Kadang-kadang gelak sorang-sorang kat pejabat. Macam-macam perangai. (Gila ke gelak sorang-sorang?)

* Hidup ini perlu mencari dan menambah ilmu untuk masa hadapan. Kita tidak tahu apa akan terjadi seterusnya. T_T

* Fariza mahu simpan duit banyak-banyak dalam Tabung Haji. Mahu pergi Haji dan Umrah kelak. Suka. Kumpul duit weyhhh.

* Suka online shopping dan kadang-kala tergoda tau. Sudah namanya perempuan. Semua mahu beli !!! ha3

* Akan datang kami akan menyertai kursus kahwin. ho3.

2 comments:

iedchan said...

saya janggal jugak nak panggil en tunang mula2..hehe..tapi lame2 agak sweet kan..btw..i folo u k dear..jom exchange link..i b2b jugak..:P

Fariza said...

hi.

hik3. ye. mula2 janggal, lama2 syok. ha3. coming soon panggil husband. wow. ok. jom exchange link. :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS