Majlis Perkahwinan dan Pertunangan (Sepupu/Blogger/Rakan)

Sunday, June 19, 2011

Assalamualaikum.

Gambar di bawah adalah sebahagian daripada blogger, kawan dan sepupu saya.
Gambar kurang berkualiti.
Malas pun ada. hahahahaha
Maaf terlewat letak gambar di blog. (Lama wooo)

Selamat Pengantin Baru dan Semoga Dirahmati Allah.

Selamat Bertunang.

Ini majlis perkahwinan Atia a.k.a Cik Belle (Blogger).
Fariza datang awal sebab ada kenduri lain. T_T
Sorry Atia..
Atia cantik dan meletup gitu pakaian ia.
Fariza dapat intai dia dari bilik masa mekap.

Ini majlis perkahwinan Elya (Blogger)
Suka design baju Elya.
Songket biru + lace.
Elya cantik !!!
Elya, mhu cookies free boleh? ha3.



Ini majlis perkahwinan sepupu (belah perempuan ok)
Main tangkap je gambar. hahahahaha
Umur pengantin perempuan itu sebaya saya. ;))
Badan saya berpeluh. Panasnya. :(



Ini majlis perkahwinan sepupu (belah lelaki pula)
Macam biasa, sukahati je tangkap gambar. hahahahaha
Simple dan cantik.



Ini majlis pertunangan kawan Fariza masa sekolah.
Macam-macam dia ajar Fariza dulu. hahahaha
Ada sedikit iras Dang Suria selepas dimekap. ekekekeke. 
I Love Pink !!!
InsyaAllah. Tahun hadapan berlangsung. :p


Ini majlis perkahwinan Kak Faizah.
Jumpa dia sekejap, masa itu tengah mekap.
Mana sempat mahu tangkap pict. Datang awal. wakakakka.
Padan muka Fariza. (Ada kenduri lain lagi lah)


Ini Kak Shifa.
Cantik manis. Suka !!!!
Xda pelamin. Fariza suka !!!


Ini majlis perkahwinan Nadia dan Ery.
Korang mesti kenal kan pelamin itu... hehehehe
X dapat tengok pengantin lagi. :(
Tengok di FB je dapat. huhuhu
Seksi T_T

4 comments:

Are-Gya said...

bnyak org kwen tunang sume..bp hari perjalanan ni? huhuhu

Wanie said...

wah rmainye kawen..
dalam satu entry..hehe

btw, dah folo sini..
tx ya lwat blog sy..
xde shout, jd jerit kt sini..hihi

Fariza said...

are gya

ha3. hari yg berlainan n ada yg sama hari.
ada masalah sikit dengan laptop. T_T

Fariza said...

hi wanie :)

ha3. saje buat 1 entry.
byk sgt tertangguh. T_T
Tq follow eh.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS