Segmen Wanie : Doodle Raya Free

Saturday, August 6, 2011

Assalamualaikum.

Mahu doodle raya comel tak? Mari join.
Firdani Love Story yang anjurkan. Cepat ye join. :p

Selain itu boleh lihat blog Istana Cinta Tengku Puteri :)
Memang cantik.


 Ini banner sangat comel.
http://firdanilovestory.blogspot.com/2011/08/segmen-wanie-doodle-raya-free.html


Syarat penyertaan yang mudah


Entri yang harus ada :
1) Siap

2) Siap

3) Lihat di bawah
a) Baju raya Fariza warna warni tahun ini. hik3. Jadi, Fariza mahu warna merah jambu, hijau lembut dan kuning. Hah, meriah tahu tak. ha3. Macam k***** eh? T_T. Taklah. :p
Jika lelaki baju warna merah jambu juga lah dan sampin yang bersesuaian. Kan ada songket warna warni yang beribu itu. miahahahahaha. Nasiblah.
b) Jika sorang, Fariza, jika berdua, Fariza & Faizal. eceh. :p
c) Aksesori mesti mahu banyak. hik3. Mesti ada cincin emas ada 3 batu yang comel, handbag terbaru warna merah jambu, wedges warna hitam, tudung syria warna pink dan ada manik-manik cantik di sekeliling tudung syria itu. Tudung syria itu menutupi dada ok. Make up mahu gorgeous (<< Melampau) Hik3.

Banyak songeh pula di aksesori yang Fariza tulis. X dapat semua pun xpe. Ingat senang mahu buat doodle? Orang yang kreatif sahaja pandai. Hebatnya Firdani Love Story

4) Siap

Semoga berjaya. :p

7 comments:

zimie said...

wahhh contest si wanie ni ye.cute je.hehe

PUAN SUE (asam.garam.gula) said...

hai fariza tya pasal tier cake su mase wedding yer?
pasal kek ni anty su yg sponsor..semua org yg buat kek tu uruskan

Fariza said...

zimie :
cute kan. hik3. joinlah.

PUAN SUE :
hi. ye betul. ok2. fariza dh email ;)

Wanie said...

hehe..b2b yg banyak songeh..:P
tak janji boleh hasilkan doodle impian fariza tau..:)
insyaallah wnaie cube yang terbaik..
thanks join ^^

Fariza said...

Wanie :
hi. byk songeh ea? ha3. jika rezeki dptlah nanti. InsyaAllah :)

Wanie said...

doodle dah siap..jemput amik..harap suke :)

maaf tau, x dapat nak buat mcm fariza mintak..ramai sangat..huhu

Fariza said...

wanie :
zpe. fariza suka. comelnya.
terima kasih ea.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS