Rumah

Tuesday, September 20, 2011

Assalamualaikum.



Menyepi untuk seketika.
Alhamdulillah. Pencarian rumah berakhir.
Mulai saat ini banyak kena bahagikan masa.
Persiapan kahwin dan rumah untuk diduduki akan datang.

Checklist barangan rumah sudah siap dan perlu ditapis oleh Encik Tunang. ha3.
InsyaAllah di mana-mana kita duduk, semuanya selamat. Amin.
Semuanya berlaku atas kehendak Allah S.W.T

Rumah kosong tiada benda.
Jika ada, mahu dikosongkan juga.
Harus bersederhana untuk memulakan kehidupan baru dan seterusnya.
Menyewa apartment untuk sementara waktu.
Senang untuk dekorasi seterusnya.

13 comments:

cik fadh said...

semoga segalanya dipermudahkan ;)

Nurul Husna Abidin said...

bestnye dah jumpa umah...kami x jumpa2 lagi umah...padahal lg 2 bulan je lagi... tolonggg ... :(

Mia-Ina said...

yg ptg dpt dok serumah fariza..indah ble dgr bab ni..bg yg berjauhan mcm kami..seksa nya rs

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

WAH BESHNYE DAPAT UMAH...

asna cute said...

pelan2 kayuh =))

Miss Sunshine said...

bestnya kalau boleh duduk sama2 lepas kahwin nanti.. huhu

~ NANA ~ said...

bestnyeee...lps ni blh la deco2 sesuka hati...hehe...barang2 dapur xyah beli sgt coz nnti kawen ramai je yg bg hadiah...hihi

aTy _faRed~ said...

waahhh..mesti teruje...:)

rara pinkmafia said...

xpelah.pelan2 kan.nt penuh lah rumah tu.

Adawiyah A.Halim said...

alaaaa...kite dok jauh2 pas kawen..xada nk deko2 cm awk..huuu

kAseh Mir'Ha said...

adoi...nerves btl ble sy bc entry ni fariza. sbbnya, sy dgn Nunang still x buat apa2 kptsn lg lps kawen nak duk mn. kih3...

iedaurora said...

pelan-pelan deco ye! lepas kawen nak cari rumah sewa jugak....

Fariza said...

cik fadh : insyaAllah. Amin. Terima kasih. 

Nurul Husna Abidin : wahhh. Harus cari ye. Kesuntukan masa. Tkt dh. Tinggal bp hari lagi. T_T hehehehe

Mia-Ina : xpe. insyaAllah ada rezeki, nanti bleh duk sama2.

MYA EL QAYREENA AZRYAN : sewa rumah. Ha3. Alhamdulillah ok.

asna cute : betul. Sedikit2 dahulu.

Miss Sunshine : ye. Best. Nk duk sama2. Xmau jauh2 mcm dulu. Terseksa. Ha3

~ NANA ~ : agreed !!! nanti dpt hadiah byk. Ha3.

aTy _faRed~ : sedikit sahaja teruja. :p

rara pinkmafia : yup. Sikit2 dulu. Xmau byk2. :p

Adawiyah A.Halim : awak duk kat mana jauh sgt tu? T_T

kAseh Mir'Ha : hik3. Kena plan awal2. Janji yg mana kita sanggup bayar. 

iedaurora :  betul cr pelan2. Sederhana shj rumah sewa fariza itu.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS