11 Perkara - Ditag oleh Wanie

Saturday, October 29, 2011

Assalamualaikum.

Saya di ‘tagged’ oleh Wanie :)
Mari baca di bawah untuk suka-suka. ehehehe

1.You must post these rules. 
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal. 
3.Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer. 
4.You have to choose 11 people to tag and link them on the post. 
5.Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER 
6.No tag back! 
7.No stuff in the tagging section about " YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people. 

Are you ready guys? Lets start with 11 things about me:

1) Nama saya Fariza
2) Umur 23 tahun
3) Suka membeli-belah
4) Saya mahu kahwin
5) Ada 2 ekor kucing comel
6) Sayang sangat dengan keluarga
7) Suka mengembara
8) Beryukur dengan apa yang diberikan
9) Fariza tidak menyukai manusia seperti gunting dalam kain (aku juga kena tempias sebab orang lain T_T)
10) -
11) -

Sekarang, saya harus menulis jawapan yang diberikan oleh Wanie.

11 questions for the people I've tagged need to answer:

1) Name boyfriend/girlfriend/tunang/suami/isteri?
Nama tunang saya ialah Faizal. hik hik hik

2) Dah berape kali clash sebelum jumpe cinta sejati?
Tidak pernah :D

3) Bagi 3 sebab nape buat blog?
- Boleh berblogging
- Menambah kenalan
- Menimba ilmu 

4) Bagi 4 blog korang suke usha?
http://www.hmetro.com.my/ (blog ke? hahaha)

5) Bagi 5 lagu favorite korang?
- Saujana - Keluarga Bahagia
- Seismic - Adalah Engkau
- Lonestar - Amazed
- Sami Yusuf - Healing
- Only Human - 1 Litre of Tears

6) Warna tema pertunangan, pernikahan, persandingan & resepsi?
Pertunangan : Ungu, merah jambu dan putih.
Pernikahan : Cream, merah jambu dan emas.
Resepsi : Ungu, hijau epal muda dan silver.
Bertandang : Merah dan putih.

7) Bagi 7 tempat korang teringin nak g honeymoon?
- Mekah (Bukan honeymoon tau)
- 1 Malaysia (tamak hahaha)
- Jepun
- Korea
- Switzerland
- Australia
- Jerman

8) Gelaran yang korang dan cinta hati guna? (contoh: abg & syg ke syg & anje ke)
Sayang dan darling :D oouchh

9) Tarikh tunang, nikah, sanding & resepsi?
Tarikh tunang : 14/05/2011
Tarikh nikah : 09/12/2011
Tarikh resepsi : 11/12/2011
Tarikg bertandang : 18/12/2011

10) Bagi 10 sebab nape korang pilih cinta hati sebagai teman hidup?
- Seorang lelaki
- Cukup umur
- Beragama Islam
- Sopan ketika mahu berkenalan dengan Fariza
- Berbudi bahasa
- Yakin dengan tanggungjawab yang akan dipikul dengan baik, sebaik sahaja akad nikah selesai.
- Terima seadanya sebagaimana dia terima Fariza
- Jodoh
- Bersyukur
- Bersyukur :)

11) Cer upload gambar korang dengan cinta hati yang paling sweet.
Kami sebenarnya pemalu tau. :p



11 people I tag:

........... (11 dot)

7 comments:

~Lieza~ said...

Alahai Fariza...Lieza br je tag Fariza..tetiba je Fariza dh wat post nie..hehe..

erin moshimoshi said...

sbnr nye ape ni ..xpaham la ..erin pon kena :)

dhiera said...

kita nak fariza juga~ he

http://dhiera-nak-kahwin.blogspot.com/2011/10/tagged-from-miss-ika-dan-miss-yana.html

Nedfatin said...

Hi Bride to Be =) Semoga persiapan anda berjalan lancar! Jika perlukan peralatan perkahwinan utk majlis (utk disewa dgn harga murah) lawati blog kami srikandeecollection@blogspot.com. tqvm!

Amy Syaquena said...

wah rajinnya..amy dah lame x baut tag sebab nama jarang di tag hehe...

Fariza said...

~Lieza~ :
:) ok lieza. boleh je.

erin moshimoshi :
buat je :) keriangan bersama.

dhiera :
ok. noted. tgh buat (lamanya dalam draft)

Nedfatin :
terima kasih dtg melawat. sy check ni.

Amy Syaquena :
hik3. dh jarang kan, yg ni timbul semula :p

nia said...

senyum sampai telinga. eh awk comel!

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS