Beli Tudung Cantik :)

Friday, October 28, 2011

Assalamualaikum.

Siapa pernah dengar atau membeli belah di Sholihah Collection ?
Owner Sholihah Collection comel dan 'friendly' :D.
Fariza pernah membeli tudung dari Sholihah Collection.
Cantik-cantik kan tudung di bawah ini?

Jadi, silalah layari Sholihah Collection ini untuk menambah koleksi tudung anda.
Macam-macam perkembangan tudung terkini kan. hik3.
Takut terlambat nanti habis :p

Tudung Bawal yang terkini

Selendang ini boleh digunakan untuk nikah/santai

Tudung Express Layer paling digemari

Inner ini paling Fariza suka.

Penggemar polka dot !!!

9 comments:

Asfiza said...

fariza..yang ada bunga sekeliling tu cantik lah..leh buat nikah tu..:)

dhiera said...

gambar kedua boleh guna untuk nikah kan? tunang pun bole~

~ NANA ~ said...

thnx for sharing :) mmg tgh dlm moodnk shopping tudung ni...hihi

UyaRayza said...

wah mcm2 tudung skang yer :)

AdaNaz87 said...

alalala, comelnya tudung kat situ! nanti nak terjah lah. ((;

salam perkenalan. ((;

Miss Ika said...

saya penggemar polkadot. hehe

btw, anda ditag. :)

erin moshimoshi said...

suke tengok tudung vntik2

Amy Syaquena said...

ZAman sekarang ni dah ada pelbagai jenis tudung dah ,amy berkenan lihat yang warna putih dan ada bunga tue..nampak simple but very nice

armouris said...

info tentang tudung di SIHAT SELALU - Cara Mudah Pilih Tudung Untuk Dipakai

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS