Saya Mencari Kerusi Cleopatra

Tuesday, November 1, 2011

Assalamualaikum.

Fariza mahu minta bantuan anda semua.
Di mana mahu sewa kerusi cleopatra dengan harga yang berpatutan?
Di sekitar Lembah Klang dan tiada caj penghantaran. ehehehe.

Adakala asyik terfikirkan, berkira sangat dalam buat kerja.
Lebihkan wang daripada kualiti. *sigh.
Jika kaya dan ternama, pasti tiada macam ini kan. 'Double standard'???

* Mengapalah setengah vendor suka buat kerja 'last minute'? Terpaksa tukar dan tukar. T_T









Terima kasih.

16 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

cantik kerusi tue

Asfiza said...

as pun suka kerusi cleopatra ni fariza.
sebabnya...tak tertutup background belakang..hehe

Hunny Kitty said...

kalao kerus yg ala2 cenggini tapi 'sampan' tu tau la..sebab abg angkat ai buat sendiri kerusi kawen dia....

erin moshimoshi said...

cntik siyess

Cik Puan Mimi said...

cantikk~ kusi ni mmg cantik..
btw, fariza. dah dapat kad.cantikkk

aNNor said...

cantik kusi yg last skali tu...tapi ai tak berpeluang nak duduk ats kusi cenggitu...huuuu...

dhiera said...

saya pun minat kerusi macam ni~
klo nak sewa, saya tak tahu la. klo yg jual, saya tahu la~

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

cantiknya!!!!! love to see it.

Amy Syaquena said...

kerusi macam ni memang cantik..

Renee Meow said...

dear try check sini ->prestigeart.fotopages.com
->http://www.eazieberkat.com

xsilap ramai gak butik2 tempah kat company nie...gudluck! :D

nia said...

suke kerusi macam tu.. cantik !
btw , follow u ^^

ruby meamor said...

http://haifabridal2006.blogspot.com/search?updated-max=2011-05-10T22%3A55%3A00%2B08%3A00&max-results=10

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

salam fariza :)

xamik vendor pelamin ke? DIY ek??

thanks amik freebies rina hehe...bleh kcikkan width dia..ade kt code tu :)

tqahmisdar said...

I pun suka giler kerus mcm ni.. agaknya mahal tak sewa dia?igt nak sewa kerusi je nanti.. >_<

rara pinkmafia said...

cantek kerusi tu.tp pengalaman rara dye mendap ke blakang =(

Fariza said...

to all :
thank you very much ^.^

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS