Review : Make Up dan Tempat Persalinan - V Hotel

Tuesday, December 13, 2011

Assalamualaikum.



Alhamdulillah :)
Majlis kami 2 pasangan pengantin telah pun selesai :) Amin
Terima kasih kepada anda semua yang hadir dan tidak dapat hadir semasa majlis diadakan.
Tidak lupa juga kepada semua kakitangan yang sedia membantu dari awal hingga akhir majlis :)

Make up dan persalinan Fariza di V Hotel, Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur.
V-Hotel ditubuhkan pada tahun 2011. Baru lagi kan. hik3.
Fariza selesa dengan perkhidmatan dan servis mereka :)
Pekerja kebanyakan berbangsa Melayu.

Anda boleh melayari laman sesawang untuk maklumat lanjut atau terus hubungi mereka.



1 malam hanya RM 98 dan bilik anda boleh lihat dahulu.
Fariza suka bilik yang ada cermin/tingkap supaya diri tidak berasa lemas. hahaha
Fariza menempah 2 bilik yang berlainan untuk nikah dan majlis resepsi untuk keselesaan.

Gambar dari OP belum terimalah. Baru beberapa hari berkahwin. hahahaha



Hubungi V Hotel seperti di bawah :

V HOTEL SDN BHD (874376-A)
No. 3 Jalan 8/146, Metro Centre, 
Bandar Tasik Selatan,
57000 Kuala Lumpur,
MALAYSIA.

Telefon : +603 9057 6855 
Fax :  +603 9057 6860
Email : info@vhotel.com.my
Facebook : V Hotel

atau 


12 comments:

cik.mila said...

dear...dah lps kan wedd u..congrates ye for ur married :)

K.I.N.A said...

Tahniah fariza! sekarang banyak hotel yang affordable yg selesa & cantik kan..

~ NANA ~ said...

congrats fariza :)

Miss Marea said...

hye.. darling... congrats!!.. i minta maaf sgt2 sebab tak dapat datang atas sbb kehilangan pak cik i hari ahad tu.. sblm ni mmg nak datang.. tapi nak buat macam mane kan.. ape pun tahniah lagi sekali okeh... :)

rara pinkmafia said...

ala mana wajahnya....

Schaz said...

congratz fariza! patut mcm penah nmpak hotel tu rupanya kat BTS.. =)

Schaz said...

congratz fariza! patut mcm penah nmpak hotel tu rupanya kat BTS.. =)

nurul izayani said...

congrate fariza!! best x kawin ?? =p

dhiera said...

tahniah fariza.. semoga hubungan kalian sentiasa diberkati~

iizla said...

taktau pon kewujudan V Hotel ni sebelum ni..huhu..nampak menarik.

Btw..congrats on ur marriage!!
semoga bbhagia selamanya (^__^)

dOdOt_ShyG said...

congrats fariza.. semoga bhgia hgga akhir hyt.. aminnn.. :))
http://dodotshyg.blogspot.com

Asfiza said...

tahniah fariza :)
semoga kekal hingga ke syurga..aamiin..

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS