Doorgift : Kimis Doa Ar Rasyid

Friday, February 24, 2012

Salam.

Ada sesiapa berminat untuk beli kismis ini? :)
Boleh digunakan sebagai 'doorgift' pada majlis besar anda.
Bagi sesiapa yang berminat, sila maklumkan kepada saya.
Saya suka kismis ini kerana lembut dan tiada biji kecil :)


Kod : Kismis Minda Ar-Rasyid (Halal)
Keterangan : 1 kotak mengandungi 28 kotak kecil
Tarikh luput : Julai 2014
Harga : 1 kotak kecil (RM 1.20) 
Keterangan : Untuk pembelian banyak, diberikan harga istimewa.
Status : Habis

6 comments:

erin moshimoshi said...

nak tgok ke pic wedding erin ..nti erin hupdate ok2

iedaurora said...

now mmg tengah survey doorgift, igt nak kasi tasbih, kismis pun oke jugak kan...

S.n.Fariza said...

erin :
ok. terima kasih :))

iedaurora :
ok. boleh juga :))

aTy _faRed~ said...

betul..kismis ni emmang sesuai gak nak buat doorgift...aritu buat gak..tapi beli timbang n isi sendiri dalam bekas..:)

Lydia said...

bole tmbah idea doorgift lydia lh cm ni..

Anonymous said...

salam....
saya nak tanya...
kalau saya nak order kismis minda ar-rasyid(kotak) yang ada sepapan 28 kotak kecil....saya nak order untuk 4 papan kotak kismis kecil berapa harganya?

saya nak bagi doorgift untuk aqiqah anak saya nti pada 21/10/2012...kalau bole saya tahu harga nya secepat mungkin...

nie nom saya..012-3380997...
saya nak hantar email xbole....problem.....

terima kasih....;-)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS