Siapa Mahu Susu Ibu Percuma?

Monday, August 6, 2012


Salam.

Ada sesiapa mahu susu di bawah ini?
Fariza dapat secara percuma dan untuk elakkan pembaziran, Fariza beri kepada sesiapa yang mahu.
Boleh jumpa untuk mengambil barang di bawah ini atau
dikenakan caj penghantaran untuk pengeposan.
Semuanya dalam keadaan baik dan belum dibuka.


Jenama : Wyeth
Keterangan : S-26 Mama
Ianya sesuai untuk ibu mengandung dan ibu yang menyusukan anak
 Berat Bersih : 900 g
Perisa : Vanila
Tarikh luput : 21 November 2012
Status : RESERVED BY NATASHIWA C.H - SENT

Jenama : Anmum Materna
Keterangan :
Ada 2 paket di dalam
Ianya sesuai untuk ibu mengandung
 Berat Bersih : 46 g
Perisa : Coklat
Tarikh luput : 04 Jun 2013
Status : NOT AVAILABLE SENT

Jenama : EnfaMama
Keterangan :
Maternal & Lacting Formula
Ada 1 paket
 Berat Bersih : 50 g
Perisa :Vanila
Tarikh luput : 13 September 2013
Status : AVAILABLE

15 comments:

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

Nak anmum boleh? Hee klo leh msgla rina 0172052343 :) tq!

S.n.Fariza said...

Rina Lia :
ok. reserved :) terima kasih.

Syima Syaz said...

napa nk bg org? fariza tak minum ek?

S.n.Fariza said...

Syima Syaz :
Fariza x minum susu tu. hik3.
Fariza minum soy protein shaklee. sbb dh lama guna produk tu.

Mrs Najib said...

wan pun nk lelong S26 tue gak sbb xleh minum hrtue bg kt akak office tp dia dh mletop plak,,

Gadis said...

wahhh..dapat susu percuma la...

ermmmm...mcm nk try minum s26 tu la...^_^

miszatie said...

alamak atie x ley la nak dpt ek sebab x kawen lg..lg 3 minggu
yeay fariza dah dpt kan my wed card..:)..^_^

S.n.Fariza said...

Mrs Najib :
hik3. xpe. cuba cr kwn lain tau :)

Gadis :
awak nak ke? nanti inform ye.

miszatie :
jika nk boleh je :p.
dh dpt kad. comel sgt :)

berrybiru said...

salam....susu s26 tu ada lg..??
kalo dah tak de nak tanya yg enfa mama tu?

CikNaa said...

soy protein shaklee tu elok sesangat utk ciknaa tau. milk booster :)

Gadis said...

dah reserve ye s26 tu..kalau dh ader yg reserverd x per la yer...=)

S.n.Fariza said...

berrybiru :
enfamama ada lg. jika nak inform ye. nanti sy reserved :D

CikNaa :
yup. suka shaklee sbb dh lama sgt guna produk tu :)

Gadis :
yup. dh reserved. if dia cancel, nanti fariza inform k.

berrybiru said...

ok..saya nak enfa mama..tp mcm mana nak amik..ni no fon saya 0195754821

S.n.Fariza said...

berrybiru :
ok. noted. reserved ye :)

anaztasias nora aira said...

hehehe belum rezeki nora nk dpt ni :)

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS