Idea : Laiva - Ikea

Tuesday, December 10, 2013

Salam.

Selalunya Laiva digunakan untuk letak buku tetapi untuk idea ini pula kegunaan lain.
Begitu menarik. hihihi
Jika boleh memang mahu buat sedemikian, malangnya beli sahaja khas untuk benda itu.
Boleh juga guna idea untuk kediaman anda kelak.

Mari lihat di bawah ini.
laiva-bookcase__0091437_PE227107_S4

Sumber : Ikea 


Iphoto 1 (1) 
Utility Drawer
(Alahaiiii. Jatuh cinta dah ni)

photo 2 (1) 
Utility Drawer
 (Nice, kayu memang cantik tau)

photo 3
Utility Drawer
(Kerlassssss. Kemas kan)

Sumber : Ikea Hackers



Sumber : Rumah Umi Fariza

Laiva dapat hadiah kawin :)
Haaaa. Yang ini pula si Rayyan yang memang rajin mengemas.
Kami mahu pergi berjalan dan sempat lagi dia pergi bongkar semua.
Umi dan Abi tengah siap-siap bagai. Jadi, I biarkan sahaja dia mengemas kat sudut tu.
Kalau tak Umi pakai tudung semua terbelit-belit, tak jadi rupa tudung dah. T_T

Rayyan menyukai buku dan kekalkan hingga dewasa ye anakku sayang.
insyaAllah

Selamat tinggal :)

13 comments:

nurul harnani said...

good idea la awk.. nak try beli la. hehe

erin said...

fariza, nanti update almari ikea rayyan eh..hahaha, boleh la boleh la pelisss

S.n.Fariza said...

Nurul Harnani :
aah. menarik kan.

Erin :
hahaha. almari kepunyaan semua. letak semua buku kt situ erin. insyaAllah belikan dia yang lain. dh penuh buku.

Mimy Hamid said...

eh eh idea best..kayu tu tempah ke nak masukkan laiva

Mommy_Cha said...

uit.
fariza :)
menarik nye lemari ni.
mcm comel je.
macam cantik je.
:)

ryyhan kamarudin said...

menarik idea ni

kat rumah penyapu kdg2 anak sibuk main..nk kena sorok

Sharz said...

kite guna laiva ni utk letak barang2 dapur je..hehe.. :)

~YUN~ said...

beslaaa utility drawer tu?bli kt ikea ke? =)

Shakina Farhan said...

suke jugak tgk idea2 dari idea hacker ni..mmg kreatif..

ctmah said...

smart iza!

nurul husna said...

done follow u fariza :)

Chekgu Azrine said...

Menarik sgt..yg pntg kemas

amal salleh said...

stylo!

jom join
http://cheqmoomoo.blogspot.com/2013/12/hadiah-dari-thaqif-giveaway.html

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS