Mamil Malaysia Free Starter Kit Giveaway

Wednesday, December 31, 2014

Salam.

Alhamdulillah.
Sudah terima Mamil Starter Kit semalam setelah menunggu untuk beberapa minggu.

Bukan dalam paket kecil ya tetapi 1 pek sederhana itu.
Rezeki Rayyan. Amin. Sebab tak sangka dapat pek besar gitu
Tarikh luput pun 2 tahun lagi. Good

Sorry x snap picture :)

Sebenarnya Rayyan sudah minum susu pelbagai jenama T_T
Susu badan memanglah paling diminati. haha
At least cuba bagi minum susu lain juga kan.




Untuk Giveaway yang lain boleh layari web ini 


Tema Warna Perkahwinan 2015

Wednesday, December 24, 2014

Salam.

Excited macam dia mahu kahwin pula.
hahaha

Ermmmm boleh juga buat tema raya tahun ini.
insyaAllah panjang umur :)



Santai Station

You're The One - Sweet

Friday, December 19, 2014

Ya Allah.

Sweet sangat lagu ini :)



I thought of this before over a million times
Who would’ve ever thought that it would be our time?
I just know it, ’cause you’re the one
It ain’t a selfish love, when I’m with you
You remind me of Allah, and so I know it’s true
I’ll just say it: you are the one

Won’t you be my BFF (best friend forever) and ever?
Won’t you be my partner after this world?
We’ll see it, when we believe it together
Dreams are meant to be, ’cause you’re the one for me

I never thought that I would ever feel this way
I ask Allah to bless you every single day
I’ll just say it, ’cause you’re the one
And when times are tough, and we’ve got the world to see
Standing right beside you is where I want to be
I just know it: you are the one

Won’t you be my BFF (best friend forever) and ever?
Won’t you be my partner after this world?
We’ll see it, when we believe it together
Dreams are meant to be, ’cause you’re the one for me

I prayed about this just over a million times
Who would ever thought that I could call you mine?
I just know it, ’cause you’re the one

And when there’s gray in our hair and we’ve not much to do
I want to spend the rest of my days with you…
Oh don’t you know it?
You are the one, you are the one

Terbaik Bagimu

Monday, December 15, 2014

Salam.

Tiada kerja untuk update. 
hahaha
So, mahu release seketika.


Siti Nurhaliza - Terbaik Bagimu

Rasaku Kamu Ada
Disetiap Sedih Juga Senangku
Rasanya Kamu Sudah
Menjadi Bintang Terang Hidupku

Masih Kurang Rasaku
Mencintai Hatimu
Ingin Aku Jadi Terbaik Bagimu

Masih Kurangkah Aku
Menyayangi Hatimu
Mahu Aku Mengganti Setiap Sukarmu
Dengan Tenang

Rasakan Kamu Ada
Disaat Senyum Juga Tangisku
Rasanya Kamu Sudah
Jadi Yang Terbaik Bagi Aku

Masih Kurang Rasaku
Mencintai Hatimu
Ingin Aku Jadi Terbaik Bagimu

Masih Kurangkah Aku
Menyayangi Hatimu
Mahu Aku Mengganti Setiap Sukarmu

Masih Kurang Rasaku
Mencintai Hatimu
Ingin Aku Jadi Terbaik Bagimu

Masih Kurangkah Aku
Menyayangi Hatimu
Mahu Aku Mengganti Setiap Sukarmu

Masih Kurang Rasaku
Mencintai Hatimu
Ingin Aku Jadi Terbaik Bagimu

Dengan Tenang

Alhamdulillah : Rayyan Sudah 2 Tahun

Saturday, December 6, 2014

Salam semua :)

Alhamdulillah Rayyan sudah mencecah 2 tahun pada hari ini.

Sebagai penghargaan, kami telah membawa Rayyan pergi menonton Penguin of Madagascar beberapa hari sebelumnya.

Sudah lama tidak menjejaki ke panggung wayang hahaha
Good Rayyan dan tengah-tengah cerita tidur ye.

HADIAH :
Bagi set kerusi meja belajar.
Belajar rajin2, pandai2, nanti boleh ajar orang dengan ilmu yang amat berguna.

Simpan dan guna duit sebaiknya.
Macam Umi ni shopping kerjanya.

Hahaha

Ucapan kelahiran di entri ini Anakku : 2 Tahun



Ingat pesan Umi dan Abi ye

I love sayang :)


Annakku : 2 Tahun

Saturday, November 15, 2014

Assalamualaikum.

Sudah 2 tahun bersama untuk anakanda Muhammad Rayyan Sufyan.

Hari ini 22 Muharram 1436H (tahun Islam)
6 Disember 2012 (kebiasaan tahun)

Nak adik? Tunggu tau. haha

insyaAllah
- Jangan lupa pergi Umrah dan Haji dulu okay !
- Membesar dengan baik
- Menjadi keluarga yang soleh dan solehah
- Beriman kepada Allah
- Hormati kedua ibu bapa
- Pentingkan MASA HADAPAN akhirat dan duniawi sama rata
- Lebih dekatkan diri kepada Allah
- Carilah teman hidup hingga ke syurga yang solehah dan membimbing ke jalan yang benar
- Duit sangat penting untuk kehidupan kelak T_T
- Bertabah jalani pelbagai dugaan dan ujian hidup ini


 Sewaktu di kedai makan.
"Apa-apa je lah Umi..."

Di ruangan main dan belajar Rayyan
(Kerut dahi... Adehhh)

Rajin membaca ye :)
(Tengok gambar Upin & Ipin)

 Muka merajuk sebab dan 1 jam mandi kat swimming pool.
Nangis2 oi nak naik T_T




* Auto post - Sekarang berada di rumah mertua :) haha

UMMI SAYANG RAYYAN 100 %

INGAT ITU YE WALAU APA PUN TERJADI !!!


#akuakankecamkau

Kau Begitu Sempurna?

Wednesday, November 12, 2014

Salam.

Bukan mahu tunjuk baik dan macam kau sahaja yang betul ye Joyah.
hahahaha. Akulah Joyah itu.

Tanya diri sendiri, adakah kau sempurna bak bidadara/bidadari syurga?
 (Ada ke bidadara? hahaha)

Baik lelaki mahupun wanita, masing-masing ada kelebihan dan kekurangan.
Bersyukurlah.

Dunia sekarang pun DUIT PALING UTAMA?
Mahu berjalan, beli kereta besar, beli rumah setinggi KLCC, makan minum, belanja kawan, pakaian, vitamin, kecantikan, shopping sana sini dan banyak lagi.
 
Ingatlah ALLAH YANG BAGI REZEKI ITU SEMUA.

Fikirlah masa depan? Bagus !!!
MASA DEPAN DUNIA atau AKHIRAT?

Melainkan ada setengah manusia kaya, rezeki korang.
Miskin, Sederhana atau Kaya masing-masing ada bahagian untuk diuji oleh Allah.
Itu pun tidak fikir masa hadapan?

TIDAK PERLU BANDINGKAN KITA DENGAN ORANG LAIN.
Orang lain bolehlah bermegah dengan apa yang ada.

BUKA QURAN BACA DAN FAHAMI lebih tenang dan itu masa depan akhirat dengan amalan-amalan baik semua.
Harta dunia hilang !! Lenyap !!



 Semua manusia takkan sempurna.
Jadi, lebih baik jadi diri sendiri :)


Orang lain pandai-pandai kan, AKU YANG B*DOH.
B*DOH bukan selamanya B*DOH.

MALU EH??



1 Litre Of Tears

Tuesday, November 11, 2014

*** ONE LITRE OF TEARS

Kanashimi no mukou kishi ni
Hohoemi ga aru toiu yo

Kanashimi no mukou kishi ni
Hohoemi ga aru to iu yo
Tadori tsuku sono saki ni wa
Nani ga bokura wo matteru?

Nigeru tame ja naku yume ou tame ni
Tabi ni deta hazusa tooi natsu no ano hi

Ashita sae mieta nara tame iki mo nai kedo
Nagare ni sakarau fune no you ni
Ima wa mae he susume

Kurushimi no tsukita basho ni
Shiawase ga matsu toiu yo
Boku wa mada sagashite iru
Kisetsu hazure no himawari

Kobushi nigirishime asahi wo mateba
Akai tsume ato ni namida kirari ochiru

Kodoku ni mo nareta nara
Tsuki akari tayori ni
Hane naki tsubasa de tobi tatou
Motto mae he susume

Amagumo ga kireta nara
Nureta michi kagayaku
Yami dake ga oshiete kureru
Tsuyoi tsuyoi hikari
Tsuyoku mae he susume


*** TRANSLATION

Di pinggir laut kesedihan
Dikatakan bahwa ada senyum

Di pinggir laut kesedihan
Dikatakan bahwa ada senyum
Akhirnya kami tiba.
Tapi apa yang kita tunggu?

Aku seharusnya pergi bukan untuk kabur tetapi untuk mengejar mimpi
Kembali ke hari musim panas yang jauh itu

Bahkan jika aku bisa melihat hari esok, aku tidak dapat bernafas
Untuk pergi melawan arus, seperti perahu
Jadi sekarang aku bergerak maju

Tempat dimana kesedihan menghilang
Aku masih menunggu kebahagiaan
Aku masih mencari
Bunga matahari di akhir musim

Jika aku mengepalkan tangan dan menunggu pagi datang
Setelah jariku berdarah, air mataku akan jatuh

Jika aku terbiasa dengan kesendirian
Dengan sinar bulan
Aku akan terbang dengan sayap berbuluku
Melangkah maju ke depan

Setelah awan hujan berlalu
Jalan yang basah bersinar
Itulah yang diceritakan kegelapan kepadaku

Sebuah cahaya yang lebih kuat dan lebih kuat
Aku akan bergerak maju, dan menjadi kuat

Ingat Tu !!!

Thursday, November 6, 2014

InsyaAllah semua keluarga menjadi keluarga yang soleh dan solehah hingga ke syurga.
Amin.

Masam manis kehidupan :)


Credit : Lady Noe

Salam Ceria

Tuesday, November 4, 2014

Assalamualaikum & Salam Ceria !

Tidak dinafikan, bila kita ada banyak senarai,
Kadang kala kita akan rasa pening dan mula rasa kelam kabut
Yang mana nak dibuat dahulu
Utamakan yang lebih utama
Yang mana akan berikan lebih pulangan kasih sayang
Lebih pulangan akhirat
Lebih pulangan kewangan
Lebih pulangan skills agar boleh capai lebih pulangan kewangan
Jangan lah sampai yang dikejar tak dapat
Yang dikendong berciciran ya.


You can do it!
Go go go!

Salam Ceria!

Husna Haron

Esok Ataukah Nanti??

Monday, October 20, 2014

Salam.

Redha dan tawakal apa yang berlaku.
 T_T

A284 

Segala yang ada di langit dan yang ada di bumi adalah kepunyaan Allah. Dan jika kamu melahirkan apa yang ada di dalam hati kamu atau kamu memyembunyikannya, nescaya Allah akan menghitung dan menyatakannya kepada kamu. Kemudian Ia mengampunkan bagi sesiapa yang dikehendakiNya dan menyeksa sesiapa yang dikehendakiNya (menurut undang-undang peraturanNya) Dan (ingatlah), Allah Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu.
(Al-Baqarah 2:284) |


A285 

Rasulullah telah beriman kepada apa yang diturunkan kepadanya dari Tuhannya, dan juga orang-orang yang beriman; semuanya beriman kepada Allah, dan Malaikat-malaikatNya, dan Kitab-kitabNya, dan Rasul-rasulNya. (Mereka berkata): "Kami tidak membezakan antara seorang dengan yang lain Rasul-rasulnya". Mereka berkata lagi: Kami dengar dan kami taat (kami pohonkan) keampunanMu wahai Tuhan kami, dan kepadaMu jualah tempat kembali".
(Al-Baqarah 2:285)

A286 

Allah tidak memberati seseorang melainkan apa yang terdaya olehnya. Ia mendapat pahala kebaikan yang diusahakannya, dan ia juga menanggung dosa kejahatan yang diusahakannya. (Mereka berdoa dengan berkata): "Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau mengirakan kami salah jika kami lupa atau kami tersalah. Wahai Tuhan kami ! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya. Dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami, dan berilah rahmat kepada kami. Engkaulah Penolong kami; oleh itu, tolonglah kami untuk mencapai kemenangan terhadap kaum-kaum yang kafir".
(Al-Baqarah 2:286) 

  

HiShop.my dan Voucher Percuma

Friday, October 17, 2014

Salam.

Ini adalah pembelian pertama Fariza di HiShop.my
Dengan pendaftaran dan pembelian kali pertama, anda dapat potongan RM 20 ye.

Alhamdulillah. Dapat kotak merah jambu yang comel sangat dari pihak mereka.



Inilah kotak yang dimaksudkan :)


Fariza beli produk MooGoo untuk Rayyan. Kulit yang manja T_T
Atas izin Allah eloklah itu kelak. Kita cuba yang terbaik untuk anak.

Penghantaran RM 50 dan ke atas percuma dan anda harus menunggu parcel sampai dalam masa 7 hari bekerja.
Mana-mana yang kurang sabar, tidak boleh tunggu 7 hari bekerja, susahlah ye. hahaha

Beli sahaja apa-apa produk yang ada di sana dan dapatkan 2 sampel percuma bergantung pada stok ketika itu.



Jika ada sesiapa berminat untuk mendapatkan 8% diskaun untuk milkAdeal dan potongan RM 20 untuk pembelian di HiShop boleh emailkan ye.
Tarikh luput 31 Oktober 2014

Email : pelangi.hati.enterprise@gmail.com

Jom membeli belah di butik online HiShop.my

Pelangi Hati Enterprise

Salam.

Ya Allah. 
Lama tidak update blog sebab blog tak boleh buka T_T
Hari ini baru dapat :)

Ada sesetengah orang sudah tahu blog perniagaan Fariza.
Untuk kembangkan lagi dan kemaskini secara berperingkat.

Kayuh pelan-pelan ok !!


Blog :
Pelangi Hati Enterprise
Instagram :

IG : @pelangihatienterprise

I am Tribella Fashion Vendor

IG : @pelangihatienterprise
As a Vendor at @tribellafashion

Coming Soon : The Big Bad Wolf 24-Hours Non-Stop Book Sale @ MIECC, The Mines

Friday, October 3, 2014

Salam. 

Yeay, TBBW akan kembali :) 


The World’s BIGGEST Book Sale
returns to the Klang Valley!
With every book at 75%-95% off retail price
and countless treasures awaiting to be discovered,
no hearty of the Big Bad Wolf should miss out!!
The Book Sale begins at 7.00am on 5 December 2014
and ends at 9.00pm on 16 December 2014!
Come and enjoy the 24 hours non-stop of fun with books!

Date
5-16 December 2014


Time
Opens 24 Hours Daily

Location
Malaysia International Exhibition & Convention Centre (MIECC)
Jalan Dulang
MINES Resort City
Seri Kembangan, Selangor


Stokin & Handsocks Lace - Oktober 2014

Thursday, October 2, 2014

Salam.

Alhamdulillah. Stokin dan Handsocks Lace kian mendapat jualan yang memberangsangkan.
Kali ini ada warna yang menarik untuk anda.


HL 01 : Pink
HL 02 : Hitam
HL 03 : Putih
HL 04 : Dark Green (warna 30% lain tetapi mmg cantik)
HL 05 : (Biru Ungu)
HL 06 : Emerald Green (Paling laris)

Saiz : +- 25 cm (Hingga siku)
Jenis Kain : Cotton + Lace
Harga : RM 12 sepasang
Nota : Barangan sedia ada dan corak yang telah habis tidak direstock.

Kod : Stokin SOKA
Saiz : 13 1/2 inchi
Warna yang masih ada : Kesemuanya warna pastel
Atas : Hitam. Skin. Pink
Bawah : Ungu. Putih. Hijau.
Kanan : Peach
Material : Cotton, tidak panas dan tidak jarang.
Harga : RM 8 sepasang


Tidak termasuk caj penghantaran

Whatsapp / Tele : 012-259-550-5

Coklat 4 Gaza

Monday, September 29, 2014

Salam.

Ada sesiapa mahu beli coklat 4 Gaza ini?
Murah sahaja :)
Beli sambil menderma





Kod : Coklat 4 Gaza (Bar)

Perisa :
1) Cremo - Coklat Putih bersama Biskut Cremo
2) Mixed Nuts - Coklat susu bersama almond dan peanut
3) Strawberry Crunchy - Coklat susu berperisa strawberi dan isi cornflake
4) Cronflakes - Coklat susu bersama cornflakes

Saiz : 45 gm

Harga :
1 - RM 3.50
3 - RM 10.00
Tidak termasuk kos penghantaran

Nota :
Halal
10% dari situ akan disumbangkan ke tabung Gaza.

Whatsapp / Tele : 012-259-55-05

Giveaway Floral Skirt

Thursday, September 25, 2014

Salam.

Kawan-kawan yang ada kelapangan, marilah sertai Giveaway ini.

"Senyumlah, hidup ini indah."

http://kasutkaca15.blogspot.com/2014/09/giveaway-floral-skirt.html

 Itu sahaja. Mudah kan?
:)

Untukmu Imamku

Monday, September 22, 2014

Salam.

Kadang-kadang kita rindu memori dahulu.
Harap memahami
hihihi


Terlintas tanya hati
Siapakah yang kan mengisi
Hari-hariku nan penuh cinta
Yang kan membawa ke surga
Dia yang mencintaiku
Dan semua kekuranganku
Yang kan membimbingku di dunia
Menuju cinta yang Kuasa 
Untukmu Imamku
Kuserahkan segala cintaku
Cinta yang kan menuntunku
Menggapai cintaNya
Bersama denganmu 
Untukmu Imamku
Kuberikan kesetiaanku
Berdua memadu janji satu
Sambut cintaku hanya untukmu

Sumber : Oki Setiana Dewi

Bayi 3 Bulan Meninggal di Pusat Asuhan di Damansara

Tuesday, September 9, 2014

Salam.

Kebiasaan setiap pagi akan buka email dahulu.
Tiba-tiba terkejut melihat gambar yang berkaki kecil.
Rupanya...... T_T



Jenaka Suami Isteri

Friday, September 5, 2014




Isteri : Hubby, mana mama you dapat telur ikan besar macam ni?
Suami : Kat Pasarlah yang.
Isteri : ........ (krik krik krik) ohhhhh

Nak tahu apa yang bermain dalam fikiran Si Isteri?
Telur ikan itu sudahlah besar. Ke nelayan ambil telur itu dari ikan besar macam ikan paus, ikan parang, ikan kaloi, ikan puyu, ikan jerung pun boleh dan lain-lain
(semua jenis ikan yang gemuk besar tau sbb mmg besar telur ikan tu)

Jauh betul imaginasi aku. hahaha

* Nota : Tak makan telur ikan. hahaha




#Amik steering lock hempap kepala betina sundal baru kau tahu kan...(xda kena mengena dengan entri atas) hahaha

Let Go : Coach Scarf Print Signature Stripe Tote

Wednesday, September 3, 2014

Salam.

Ada sesiapa mahu beli beg seperti di bawah ini?
Masih dalam keadaan baik dan baru sekali pakai sahaja.
Banyak pula beg di rumah :(
Jenis kain ia memang best dan sedap dipakai.
Yang pastinya adalah Original ye.


Kod : Coach Scarf Print Signature Stripe Tote
Jenis Kain : Gorgeous Soft Satin with Patent Leather Trim
Saiz : 14" x 9.5" x 4"
9.5/10 and ORIGINAL :)
Harga : RM 520

Membeli Sambil Menderma

Salam.

Ada sesiapa mahu beli Mafla Palestine ini?
Ready stock ye.
RM 1 akan didermakan kepada Tabung Bantuan Palestin Aqsa Syarif.

Kod : Mafla Palestine
Material : Cotton
Harga : RM 26

**Nota : RM 1 akan disumbangkan ke Tabung Bantuan Palestin Aqsa Syarif

Tempahan :
Whatsapp @ Telegram ONLY 012-259-550-5

Babysitter Baru Lagi

Tuesday, September 2, 2014

Salam.

Apa khabar semua?
Hari ini adalah hari pertama Rayyan dijaga oleh pengasuh baru :)
Bawah rumah sahaja dan jimatkan masa.

InsyaAllah dia ok. Risau juga Umi akan kelakuan anak itu.
Kerisauan seorang Umi anak satu. haha

Jaga diri baik-baik. 
Tak sabar tunggu jam 5.30 petang.

Dah kenapa main bola warna pink tu?
Redha je lah T_T

Rayyan rindu Nenda tak? hahahaha

Mohon Terasa & Sila Hormat

Pasangan Curang Boleh Dielak Sejak Awal

Monday, August 18, 2014

 Salam.

 Panduan kita bersama dari Blog Fatimah Syarha



Bezakan Mana Islam, Mana Silap Tafsiran

Seorang isteri mengadu suaminya banyak menggunakan dalil-dalil agama untuk menghalalkan kecurangannya .

“Sampai hati abang bercuti dengan perempuan lain di Pangkor,” kata seorang isteri sambil menahan marah.

“Dalam al-Quran, Allah suruh lelaki kahwin 4. Nak kahwin mestilah kena ‘couple’ dulu. Kenal-kenal dulu,” hujah suaminya.

“Allah tidak adil!” Amuk si isteri.

“Kamu nusyuz. Penentang hukum Allah. Aku tak wajib lagi bagi nafkah pada perempuan nusyuz macam kau, faham!” gertak suami. Dia juga menyeterika perasaan isterinya dengan ancaman neraka.

“Saya nak rujuk mahkamah,” kata isteri apabila dilihatnya ruang bebincang semakin tertutup.

“Kalau kamu adu ke pejabat agama atau mahkamah syariah, kamu tak akan cium bau syurga. Perempuan ramai di neraka sebab tidak taat kepada suaminya. Faham!” Ayat pedih ini dihumban ke telinga isterinya.

“Kenapa Islam diskriminasikan perempuan?” tangis si isteri teresak-esak.

Agama si isteri terfitnah tika itu kerana dia keliru membezakan mana Islam dan mana sikap umat Islam. Allah memberi amanah berat kepada seorang suami untuk mendidik isterinya merasai indahnya Islam. Ironinya, banyak sikap dan akhlak suami yang membuatkan isterinya yang kurang ilmu makin jauh dari agama kerana tersilap menyangka Islam yang menganiaya. Mana mungkin agama suci ini menzalimi sesiapa?! Kita yang belum cukup ilmu mengenainya.

Di Malaysia, kita bertuah apabila kes cerai-rujuk, poligami dan nusyuz mesti diadili di mahkamah. Mahkamah berperanan sebagai badan berautoriti yang boleh mendengar suara semua pihak dan memberi keadilan dalam kes mereka. Enakmen kekeluargaan di Malaysia memperakui aduan isteri untuk mengelakkan sebarang kezaliman dan ketidak adilan daripada berlaku. Ia selari dengan satu prinsip hadis sahih, la dharar wala dhirar (Tiada kemudaratan dan tidak boleh  membalas kemudaratan).

Kita Buat, Kita Dapat

Si isteri membuka album lama. Dia teringat kembali saat-saat sebelum bernikah dia juga selalu bercuti bersama bakal suaminya hingga terpaksa berkrisis dengan ibubapa. Dia baru dapat membayangkan kepedihan perasaan ibubapanya saat itu.

“Kalau betul ‘couple’ itu satu kesilapan. Kenapa aku sahaja menanggung kesannya? Suami aku  pula seronok berfoya-foya,” jerit batinnya.

Dia silap lagi membuat sangkaan. Mana ada orang dapat terus seronok dengan dosa. Nikmatnya cuma sesaat tapi azabnya akan mendera kita sepanjang usia. Si suami itu tidak akan menemui bahagia selagi dirinya tidak bertaubat. Yang ditempahnya hanyalah neraka dunia yang kedua.

Saya menghadirkan contoh situasi ini agar mereka yang belum bernikah beringat-ingat. Punca-punca kecurangan boleh dielak sejak belum bernikah. Tidak hairanlah Islam sangat mementingkan aspek pemilihan pasangan. Pesan Nabi, pilihlah yang beragama kamu akan beruntung.

Jika kita tidak mahu mendapat pasangan yang curang, jangan curangkan hubungan kita dengan Allah melalui perbuatan menghampiri zina. Tiada nikmatnya maksiat. Hanya memberi azab setiap hari bahkan juga di kemudian hari.

Analoginya, jika kita tidak mahu terkena penyakit jantung, kencing manis dan darah tinggi ketika di usia tua, kita perlu menjaga pemakanan dan berdoa ketika di usia muda. Inilah kebijaksanaan mencegah sebelum merawat.

Handsocks Lace Terbaru

Monday, August 11, 2014

Salam.

Handsocks kali ini lagi cantik berbanding sebelumnya.
Alhamdulillah. Makin lama makin banyak yang sudah tahu menjaga aurat.
Warna dan corak kali ini memang menarik telah dinaiktaraf.



B5 : Sold


(Skin Color)




P3 : Sold


Saiz : +- 25 cm (Hingga siku)
Jenis Kain : Cotton + Lace
Nota : Barangan sedia ada dan corak yang telah habis tidak direstock.

Promosi : 1- RM 12 sepasang
Belian 6 ke atas RM 10 sepasang

Whatsapp : 012-259-550-5
Email : pelangi.hati.enterprise@gmail.com
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS