Jenaka Suami Isteri

Friday, September 5, 2014




Isteri : Hubby, mana mama you dapat telur ikan besar macam ni?
Suami : Kat Pasarlah yang.
Isteri : ........ (krik krik krik) ohhhhh

Nak tahu apa yang bermain dalam fikiran Si Isteri?
Telur ikan itu sudahlah besar. Ke nelayan ambil telur itu dari ikan besar macam ikan paus, ikan parang, ikan kaloi, ikan puyu, ikan jerung pun boleh dan lain-lain
(semua jenis ikan yang gemuk besar tau sbb mmg besar telur ikan tu)

Jauh betul imaginasi aku. hahaha

* Nota : Tak makan telur ikan. hahaha




#Amik steering lock hempap kepala betina sundal baru kau tahu kan...(xda kena mengena dengan entri atas) hahaha

3 comments:

Elya Roza said...

Aik sape tu betina sundal hahaha

S.n.Fariza said...

elya roza :

betina sundal itu ada kt entri mohon terasa & tolong hormat. org xtau hormat dan tak sedar diri.
huhuhu

Julia Johari said...

Takut baca hehhehe sapa tu yg buat you angin ni hehhehe sabor

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS