Fresh Flower Online

Bunga Segar


Monday, July 20, 2015

Panggilan Menipu Yang Lawak


Salam.

Entri supaya akan datang harus berhati-hati. Usah tertipu dengan benda-benda ini semua.
Bukan nak aibkan ke apa ye. 
Taktik nak menipu banyak.

** Aku main-main jawab masa panggilan ni, sebab AKU TENGAH TENGOK RUNNING MAN masa itu juga !! haha

Nombor telefon : 012-837-2236 (Start 8 itu faham-fahamlah negeri mana ye)

Panggilan pertama : Tiada suara
Panggilan kedua : Tiada suara
Panggilan ketiga : Ada suara 
Panggilan keempat : Aku letak telefon
Panggilan kelima : Aku letak telefon
Last : Aku SMS hentam terus.

Paling lawak : 
1) Lelaki. 
2) Suara macam orang meneran dan try untuk bercakap dalam bahasa baku. Last2 keluar slang ye. kahkahkah

Kronologi Cerita :
1. Kononnya call dari Maxis Center di KLCC (Haruslah ada data semua kan)
2. Nombor telefon aku menang tempat ketiga dengan bernilai RM 5 ribu (tahi ayam ko)
3. Minta nama dan nombor akaun untuk masukkan duit. 
4. Aku tahu dia tipu, so macam-macam aku tanya. haha
5. Dia tanya lagi, ada bank Hong Leong ke, Maybank ke, CIMB ke sebab nak masukkan duit.
6. Aku tanya apa bukti aku menang? Dia jawab dia sudah berada di hadapan bank just nak masukkan duit sahaja (Lawak. Senangnya hidup ko bawa duit banyak tu)
7. Tidak lama aku ada dengar suara orang belakang dia cakap-cakap. (Kantoi)
8. So terus letak telefon.
9. Berani pula itu, call lagi 2x aku.
10. Last-last aku bagi SMS hentam terus. 

Aku paling tak tahan dengar suara dia dan berpura-pura buat macam itu. 

miahahahahaha

Agak-agak ler...

0 Komen:

NOTE: All the credits goes to the orig
Copyright © EnnLaw | Floating Leaves template designed by ennyLaw | eLaw's Design